Członkowie Bloga

sobota, 22 września 2012

Kurczak na zielono..(dieta białkowa)

Wspominałam wcześniej że opróżniałam lodówkę z kalafiora i brokułów..Ugotowałam je bez soli żeby mieć gotowe do 2 i 3 posiłku na moją dietę..Mam program metaboliczny więc warzyw w menu mam pod dostatkiem. 
Drugi posiłek to warzywa z kefirem..a 3 to zupa na piersi z kurczaka..ale ja nigdy nie robię zupy ponieważ bez soli, dla mnie jest niezjadliwa..wolę udusić wszystko na wodzie i zjeść jako niewodniste danie :P. 
Dziś była pierś z brokułem na ostro...wyszła bardzo dobra..jutro chyba zrobię powtórkę-tak mi smakowało :P

SKŁADNIKI (na jedną porcję)

  • 180g  piersi z kurczaka
  • 130g brokuła
  • 1 łyżeczka przyprawy do makaronu FIT UP
  • pieprz do smaku
W garnku zagotować wodę. Na wrzątek wrzucić brokuł podzielony na różyczki. Gotować ok 5 minut. Odcedzić. Pierś pokroić w kostkę, posypać przyprawą fit up  i pieprzem po czym dobrze wymieszać.Wstawić do lodówki na około godzinę.
Na patelnię wlać około 3 łyżek wody wrzucić na nią zamarynowaną pierś i przykryć pokrywką. Gotować aż pierś zbieleje.Dodać pokrojonego na mniejsze części ugotowanego brokuła...Podgrzać jeszcze chwilkę pod przykryciem..po czym zdjąć pokrywkę i odparować resztę wody. Wszystko przełożyć do miseczki i można zajadać. Jezeli mamy w diecie zalecenie żeby dodać oliwę z oliwek możemy nią polać po całości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...