Członkowie Bloga

środa, 9 stycznia 2013

Mój całkiem nowy fanpage na Facebooku

Natchniona nową energia do życia i tworzenia poszłam za namową koleżanki Rudej Blogerki z którą ostatnio miałam okazję spotkać się osobiście.. stworzyłam fanpage na Faceboku..dzięki czemu każda z was będzie miała wygodniejszy dostęp do nowych postów..a ja przy okazji nawiążę nowe znajomości..bo im mnie więcej tym lepiej..ale blogerkom tego nie musze tłumaczyć.
Trochę błądziłam po omacku i po wielu próbach i błędach udało się..co prawda jest tam jeszcze cicho smutno i nudno..ale postaram się nadrobić to w najbliższym czasie.

Przy okazji chciałam przeprosić Marikę którą zaprosiłam do znajomych na pierwszej założonej stronie na FB, po czym usunęłam konto (okazało się że pominęłam jeden ważny punkt tworzenia przez co cała strona poszła do kasacji) Teraz jest ok i LikeBox odsyła już do właściwej strony.
Mam nadzieje że się w tym wszystkim nie pogubię i nie zrobię sobie przy tym wstydu :)...w razie czego prosze o wyrozumiałość. 
Pozdrawiam i zapraszam na moją stronę na Facebook'u


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...