Członkowie Bloga

niedziela, 21 października 2012

Muffiny brownie z serem i malinami

Tak wygląda po przekrojeniu..
Wczoraj wróciłam z treningu i konsultacji..kolejne 300g w dół..no śmiech na sali..takim tempem to ja do 60-tki nie osiągnę swojego celu...ale żeby nie było to sama sobie winna jestem...po kiego było podżerać na lewo???no ja pytam teraz?
Wiem że już pisałam to po tysiąc razy że tym razem się przyłożę to tej diety i na obietnicach się kończyło...tym razem myślę że będzie inaczej..czuje moc kochani..czuję moc!!! Więc niech moc będzie ze mną bo powtarzam program szybki :P
Od rana jestem nakręcona i coś majstruję..próbuje nowych przepisów na muffiny i eksperymentuje z już wypróbowanymi...dodaję dodatkowych składników .
dziś po raz pierwszy robiłam muffiny na spodzie brownie z serem i malinami z przepisu do którego link dała mi kiedyś Agata z zaprzyjaźnionego forum na dieta.pl..na pierwszy rzut oka to wydawało mi się to bardzo pracochłonne więc przepis odchodził w odstawkę..ale dzisiaj moja energia musiała być spożytkowana więc pracochłonne przepisy są jak najbardziej wskazane.
Przepis źródłowy znajduje się tu pod filmikiem...co prawda ja dopiero teraz oglądam ten filmik i śmiem stwierdzić że przepis z filmu nieznacznie różni się od tego opisanego pod spodem..ale kto chce lepiej niech obejrzy bo ja zrobiłam zupełnie inaczej..na całe szczęście wyszły :)..tyle że ja z tej porcji zrobiłam 12 mufinek i brownie było więcej niż serka (nie tak jak na filmie)..ale to szczególik :P
Dlatego opisze jak robiłam je ja;

SKŁADNIKI

  • 100g masła
  • 40g kakao ( ja dałam 3 łyżki)
  • 100g brązowego cukru (ja dałam pół na pół z białym bo akurat brązowy mi "wyszedł")
  • 2 jajka
  • 100g mąki pszennej
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 łyżki powideł śliwkowych
  • 150g-200g sera twarogowego śmietankowego (np.zmielonego jak na sernik)
  • 3 łyżki białego cukru
  • 1 białko jaja
  • pół łyżki mąki ziemniaczanej.
  • mrożone lub świeże maliny ..mogą to być też inne owoce jagodowe. 
W rondelku rozpuścić masło, dodać kakao, dobrze wymieszać i zagotować po czym zdjąć z ognia. 
Dodać dżem śliwkowy lub inną konfiturę, cukier, jajka, przesianą make z proszkiem do pieczenia. Wszystko dokładnie wymieszać.
Do miski wyłożyć twaróg, dodać mąkę cukier i białko jajka (które ja nie potrzebnie ubijałam na pianę). 

Formę do mufinek wyłożyć papilotkami napełniać je do połowy masą czekoladową..u mnie wyszła bardzo gęsta i było jej znacznie więcej niż pół papilotki dlatego serową warstwę zrobiłam z 150g serka.Na wierzch powciskać po 3 maliny i tak przygotowane muffiny piec w nagrzanym do 175'C piekarniku przez 25-30 minut

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...