Członkowie Bloga

wtorek, 30 października 2012

Karkówka z rękawa z warzywami i ziemniaczanymi talarkami-dieta (tluszczówka)

Do zdjęcia ułożyłam dwie porcje karkówki..bo na tym małym talerzyku jeden plasterek wyglądałby dość marnie :P
Już przejadły mi się steki z karczku smażone na malcu..może to i dobre ale tak to mięso między zęby nałaziło, że coś okropnego. Postanowiłam mięsko zrobić troszkę inaczej, tak aby było mięciusieńkie i rozpływało się w ustach. Psik, która tak samo jak ja prowadzi GacaDietSystem ostatnio podpowiedziała mi że mimo, iż ziemniaczki na diecie są raczej nie wskazane to od czasu do czasu można sobie na nie pozwolić (co prawda nie konsultowałam tego z osobą z Centrum Odchudzania Konrada Gacy..ale przy okazji upewnię się jak to jest z tymi ziemniakami).
Zrobiłam sobie w rękawie porcję na półtora dnia...a wyszło tak ,że dziś to mój ostatni tłuszczówkowy dzień i co najwyżej zjeść mogłam tylko 2 porcje...dlatego żeby się nie zmarnowało...męża uszczęśliwiłam tym daniem..posolił sobie i zjadł ze smakiem...tyle, że specjalnie dla niego zrobiłam ziemniaczki w ziołach i oliwie z oliwek..także pieczone w piekarniku...Mówię wam jakie zapachy wydobywały się z mojego przybytku zwanego KUCHNIĄ..coś fantastycznego. 

Częściej będę robiła takie 'jednorękawowe' dania..bo to bardzo szybko się robi i cudownie smakuje.

SKŁADNIKI

  • 6 porcji karkówki (po 75g każda)..450g
  • 1 marchewka
  • 1 pietruszka
  • 1 mała cebulka
  • 1 duży ziemniak
  • ulubiona przyprawa ziołowa bez soli..ja dodałam mix 2 FIT UPów do sałatek klasycznego i pikantnego, ale może to być równie dobrze samodzielnie przygotowana mieszanka ziołowa
  • pieprz opcjonalnie
Cebule , marchew, pietruszkę obrać . Ziemniaka wyszorować szczoteczką. Wszystko pokroić w grube plastry. Poporcjowaną karkówkę doprawić pieprzem i ziołami, Do rękawa wkładać po plastrze mięsa i przekładać je na przemian talarkami warzyw (prócz ziemniaków). Na wierzch poukładać talarki ziemniaka posypane ta sama przyprawą i zamknąć rękaw.
Całość piec w temp 200'C przez 45-50 minut
Gotowe ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...