Członkowie Bloga

środa, 24 października 2012

Koktajl Karmelowy na dietę białkową

Ten kto Gacuje ten wie, że na etapie białkowym w ostatnim posiłku króluje ser biały chudy + jogurt naturalny.Jest on prawie w każdym zestawie więc żeby nie zwariować od tej monotonii trzeba ten zestaw robić na kilka sposobów..Ja jako łasuch preferuję nabiał na słodko..chociaż bardziej pasowałoby tu określenie NA SŁODZIKOWO. 
Dziś pokażę wam jedną z jego odsłon..z moją ulubioną kawą inką karmelową..Jak ktoś uważnie czyta moje przepisy to zauważy, że dodaję ją do niektórych słodkości ..po prostu uwielbiam jej smak. Kiedyś piłam ją zamiast kawy, ponieważ kawa mnie wytrącała z rytmu dnia..spałam po 4 godziny na dobę, za to byłam bardzo zmęczona. Teraz gdy wróciło wszystko do normy..wypijam jedną kawę dziennie i nic mi się nie dzieje..a inka jak najbardziej dosmacza moje nabiałowe posiłki.

SKŁADNIKI na jedną porcję dodajemy tyle ile mamy wyznaczone w jadłospisie

  • ser mielony chudy Bieluch (u mnie 110g)
  • jogurt naturalny (u mnie 150g Danone)
  • 3 łyżeczki kawy INKI Karmelowej
  • słodzik wg uznania
  • ewentualnie kilka kostek lodu
Stały zestaw białkowej na kolacyjkę :P
Wszystkie składniki dodajemy do blendera i dokładnie miksujemy .
 Przelewamy do szklanki i dodajemy kilka kostek lodu. Ja nie dodawałam lodu po pierwsze dlatego, że wszystkie składniki wyciągnęłam prosto z lodówki i były wystarczająco zimne, a po drugie ...mam chore gardło i nie chciałam go doprawiać lodową mieszanką.
Całość jest pyszna, sycąca i taka puszyście kremowa.Polecam

2 komentarze:

  1. Kurde :D fajne to, podoba mi się :) jak kupię kiedyś inkę to na pewno zrobię.
    I wiesz co Ci powiem: `Bieluch` ciągle o nim słyszę, no normalnie non stop, ale u mnie w Białymstoku to go nie ma :( hmm ;>
    jak będę w Lublinie to se kupie, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może go nie być..ale równie dobry jest ser mielony EMILKI (można kupić w Tesco)..tyle że on już w półkilowych opakowaniach jest..ale cena gwarantowana 4zł/500g..w sumie się opłaca :P
      Tak wygląda http://nowoscifmcg.pl/application/upload/2705e8fde8.jpg
      a teraz doczytałam że wyszły nowe gramatury 140g..cena za to opakowanie to jakieś 1.70zł..Bieluch jest droższy...Jak zobaczę mniejsze opakowania w Tesco to na pewno kupię

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...