Członkowie Bloga

piątek, 3 sierpnia 2012

Przerwa na kawkę :)

I znowu ukrop..rany nie idzie tego wytrzymać i niby powinnam się cieszyć że pogoda w lecie dopisuje..ale niestety..może bym się i cieszyła gdybym siedziała teraz na piaszczystej plaży..pod palmą i sączyła drinka z parasolką..ale że jestem przy garach to raczej już mi mniej odpowiada :).
Całą noc myślałam co by tu na dziś przyrządzić..przewinęło mi się nawet w planach LECZO ale to może innym razem...hehehe. Dla siebie tym razem zrobiłam faszerowaną cukinię w wersji "dieta tłuszczowa" a dla rodzinki planuję zrobić drożdżówki z kapustą kiszoną i pieczarkami oraz czerwonym barszczykiem.
Kapucha już się pyrka w garnku..więc ja korzystając z okazji że w pokoju jest o wiele chłodniej..siedzę i sączę kawę z mlekiem..mam cały dzban więc troszkę mi się zejdzie :P
Międzyczasie szukam pomysłu na jakiegoś "słodkiego pieroga" (tak nasz znajomy nazywał ciasto)chcę zrobić coś nowego i ładnego przy okazji..bo niestety ja jeść mogę tylko oczami :) więc szukam coś na serio fajnego..bo jestem na maxa głodna :)
Ostatnio zakochałam się w pomysłach tej dziewczyny To jej królestwo ..ma taką jak ja to mówię łatwość w gotowaniu i pieczeniu a do tego fantazję że często podglądam jej wypieki i kuchenne poczynania żeby nakarmić oczy. Wam też polecam jej bloga oraz kanał na YOU TUBE . Bosko można się tam zrelaksować..a jeszcze bardziej zgłodnieć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...