Członkowie Bloga

czwartek, 9 sierpnia 2012

Kolorowa surówka z białej kapusty

Myślałam nad surówką która pasowałaby do mojej Łopatki na szybko. Żeby chociaż z nazwą współgrało (Na szybko) to zrobiłabym mizerię..ale pomyślałam że już tak często ona przewija się ostatnio w zestawach obiadowych iż czas juz z tym skończyć..dlatego głębiej zajrzałam do lodówki i oczom mym ukazała się malusieńka główka białej kapusty, którą dostałam jako bonus od kobiety na targowisku. Miałam ja przeznaczyć na kapuśniaczek ..ale raczej się go nie doczeka :)

Takim to sposobem powstała kolorowa surówka z białej kapusty.

SKŁADNIKI

  • bardzo mała kapustka albo 1/4 normalnej
  • pół papryki czerwonej
  • pół papryki żółtej
  • 2 ogórki gruntowe
  • garść szczypiorku
  • łyżka koperku
  • 2 łyżki majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka cukru
  • kilka kropel octu
  • sól , pieprz do smaku
Kapustę drobno szatkujemy . 
Dodajemy kolejno: pokrojoną  paprykę żółtą..
 i czerwoną... 
obrany i pokrojony w kostkę ogórek..
oraz szczypiorek.
Wszystko wymieszać.
W osobnym naczyniu łączymy ze sobą majonez, jogurt, koperek i cukier.
Dodajemy sos do kapusty i doprawiamy solą pieprzem i octem( żeby zaostrzyć smak).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...